Saturday, June 26, 2010

Pokok Yang Melindungi Yahudi.

Aku ada terbaca kat satu artikel pasal pokok yahudi. Korang pernah dengar tak? Barangkali mungkin korang tahu dah, ataupun macam pernah tahu atau tak pernah pun dengar pasal benda-benda macam ni. Sekarang kaum yahudi sudah memasang strategi untuk memecah-belahkan perpaduan masyarakat di Malaysia dengan secara halus. Kaum yahudi sekarang ini akan menaburkan pelbagai fitnah supaya dapat menimbulkan pergaduhan dan inni merupakan salah satu protokol yahudi. Dan semasa timbulnya pergaduhan, maka yahudi menyambutnya untuk menjadi penyelamat. Tetiba masa aku taip ni, aku rasa sangat menyampah dengan yahudi ni.

Ada dalam suatu hadis yang aku terbaca,
Nabi saw bersabda dalam sebuah hadis sahih yang diriwayatkan oleh Imam Bukhari, Muslim dan al-Tirmidhi bermaksud: "Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah akan berlaku peperangan di antara orang Islam dan Yahudi, maka pada waktu itu (tentera) Yahudi akan dibunuh oleh (tentera) Islam, sehingga apabila orang Yahudi berselindung di sebalik batu dan pokok, lalu batu dan pokok itu akan bersuara dengan katanya: 'wahai muslim, wahai hamba Allah, di belakangku ini ada Yahudi, marilah bunuhnya', kecuali POKOK GHARQAD (yang tidak bersuara), kerana sesungguhnya ia merupakan pokok Yahudi".


Hadis ini telah menceritakan mengenai suau peristiwa ketika hampir kiamat. Pada masa tersebut, tentera yahudi yang dipimpin oleh dajjal berperang dengan tentera Islam. Dalam peperangan itu, tentera Islam akan berjaya menewaskan tentera-tentera yahudi sehinggakan apabila mereka menyembunyikan diri di celah-celah batu atau pokok, maka dengan izin Allah, pokok dan batu akan memberitahu tentera-tentera Islam mengenai tentera yahudi yang berlindung disebaliknya. Tetapi terdapat satu pokok yang akan berdiam diri dan akan bersekongkol dengan Yahudi iaitu pokok yang bernama Gharqad.



Image




Telah difahamkan bahawa, orang yahudi kini giat menanam pokok Gharqad secara berleluasa di Negara Israel sebagai persediaan apabila berperang dengan tentera-tentera Islam. Ini menunjukkan bahawa orang yahudi tahu mengenai kebenaran Islam tetapi kerana sikap yang bongkak menganggap kaumnya adalah kaum yang terpilih maka kaum ini berani menentang ajaran Allah sehinggakan kaum ini berani membunuh nabinya sendiri.

Jadi renung-renunglah. Jangan biarkan diri kita hanyut dengan protokol-protokol yahudi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails